Näytelmä / Musikaali + Kahvila
NÄYTELMÄN / MUSIKAALIN JÄRJESTÄMINEN
Vieraat ostavat tapahtumaan pääsylipun ja kahvilalipukkeita, joilla he voivat käydä lunastamassa pientä purtavaa ja juomista väliajalla/esityksen lopuksi. Vaihtoehtoisesti näytelmän tai konsertin lipun hintaan voi kuulua esimerkiksi juoma (kahvi/tee/mehu) ja leivonnainen (suolainen/makea, myös gluteeniton ja laktoositon vaihtoehto). Tällä tavoin rahastaminen nopeutuu ja jonotus vähenee. Tapahtuman lopuksi kannattaa myydä kaikki yli jääneet leivonnaiset alennushintaan tai toimittaa ne yön yli levänneinä vielä esim. opettajainhuoneeseen tai jonkun työpaikalle.
MUISTILISTA
- Tilavaraus
- Markkinointi ja mainokset, opasteet
- Pohjakassa, pääsyliput, hinnasto, (muut maksutavat, kuten MobilePay)
- Rahastaja(t)
- Kahvilavastaavat
- Juontaja(t)
- Esiintyjät
- Järjestyksenvalvojat
- Äänentoisto, valot ja jatkojohdot (vastuuhenkilöt)
- Rakenteet ja kalusteet:
- tuolit (katsomo)
- Pöydät, tuolit (kahvila)
- koristelut
- Esityksiin tarvittava rekvisiitta (näytelmän lavastus, puvusto, ym.) ja välineistö (esim. soittimet, vahvistimet, nuottitelineet, nuotit)
- Jätehuolto, siivous
- WC-tilat
- Löytötavaralaatikko
- Ensiapu
- Hyvät käytöstavat asiakaspalvelussa
Kahvilatuotteita, esim.
- suolainen leivonnainen (paloitellaan vasta paikan päällä, jotta tulee tasalaatuisia paloja)
- makea leivonnainen (paloitellaan vasta paikan päällä, jotta tulee tasalaatuisia paloja)
- keksit
- mehu
- kahvi
- tee
- mukit
- pikkulusikat
- lautaset
- servietit
- pakastepussit (yli jääneiden leivonnaisten pakkaamiseen)
- roskapussit
- Lue lisää täältä.