Onnenpyörä

1. Suunnitelkaa ja rakentakaa onnenpyörä 
A) konkreettisista materiaaleista
B) virtuaalisesti:

2. Koristelkaa onnenpyörä ja siihen liittyvä mainosjuliste

3. Sponsorien etsintä (tuotteet ja (lähi)palvelut)

4. Miettikää, miten palkintojen kirjaaminen sektoreihin (yht. 8 kpl) tehdään:
A) Jokaiseen sektoriin kirjataan jokainen tuote erikseen (jokaisella tuotteella oma teksti ja kuva/symboli), esim. suklaapatukka (x1), lakupötkö (x1), avaimenperä (x1), magneetti (x1), kynä (x1), kumi (x1), tarrat (x1), yllätyspalkinto (x1)
B) Valitaan neljä (4) tuoteryhmää (jokaisella ryhmällä oma numero/teksti ja kuva/symboli), esim. 1/herkku (x3), 2/tavara (x2), 3/DIY-tuote (x2), 4/yllätyspalkinto (x1)

5. Muuta huomioitavaa:

Myynti, Palvelu, DIY

DIY Hyvän mielen raaputusarvat

Nykypäivän ihmisillä tuntuu olevan paljon kaikkea materiaa, joten harva haluaa enää lisää krääsää nurkkiin pyörimään. Aineettomat itsetehdyt Hyvän mielen raaputusarvat ovat silloin oiva valinta, kun haluat tarjota esim. talkkariapua, hemmottelu- tai kampaamopalveluita tai kenties kulttuurikavaljeerin paikkaa!

Tapahtuma, Myynti, Kulttuuri

Kulttuurikahvila / Gaalailta / Talent Show

Onko teidän ryhmässä vitsiniekkoja, tanssijoita, muusikoita, puhe-esiintyjiä, runoilijoita tai kirjailijoita? Kaikkien ei tarvitse olla esiintyjiä, vaan mukaan tarvitaan myös juontajia, äänentoistosta ja valoista vastaavia henkilöitä, avustajia, leipureita ja tarjoilijoita sekä mediatiimi (tapahtuman dokumentointi). Kaikki mukaan!

Myynti, Tapahtuma, Palvelu

Markkinointi ja mainokset

Hyvä tuote tai palvelu ei yksin riitä, vaan asiakkaiden on myös tiedettävä siitä. Markkinointi on siis tärkeää, sillä se vaikuttaa myyntiin, joten aloittakaa se hyvissä ajoin ennen tapahtumaa! Täältä löytyy lisätietoa erilaisten mainosten tekemiseen.